Klachtenreglement
Een klacht is soms een moeilijk punt. Graag horen wij het van u als u een klacht heeft.
Een klacht is soms een moeilijk punt. Graag horen wij het van u als u een klacht heeft.
In eerste instantie kunt u bij een van onze leidsters terecht met uw klacht, zij zal uw klacht serieus nemen en zorgen dat er op een goede manier mee wordt omgegaan.
U mag zich ook wenden tot ons management of directie met uw klacht en daar mag u een afspraak voor maken via de mail opvang.krullevaartje@gmail.com
Klachtenprocedure:
Welke klachten behandelt de Geschillencommissie Kinderopvang en Peuterspeelzalen?
De belangrijkste onderwerpen die de commissie kan behandelen zijn:
Alleen ouders kunnen een klacht of geschil indienen.
Het Klachtenloket Kinderopvang
Voordat u een klacht indient bij de Geschillencommissie, doet u er verstandig aan het Klachtenloket Kinderopvang in te schakelen. Daar probeert men een voor beide partijen aanvaardbare oplossing te vinden. Lukt dit niet of wenst u geen gebruik te maken van het Klachtenloket Kinderopvang dan kunt u ervoor kiezen om uw klacht of geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie.
Kosten
De kosten van de behandeling van een klacht bij de Geschillencommissie Kinderopvang en Peuterspeelzalen bedragen: € 25,00. Dit is het bedrag dat De Geschillencommissie rekent voor het behandelen van uw klacht. Dit geld krijgt u echter terug wanneer uw klacht gegrond wordt verklaard. Als De Geschillencommissie u in het gelijk stelt, wordt de ondernemer verplicht om u dit bedrag terug te betalen. In dat geval zijn er voor u geen kosten aan de procedure verbonden.
Procedure
De eerste stap is om het bedrijf te vertellen dat u ontevreden bent. Heeft u na geklaagd te hebben bij de ondernemer samen nog geen oplossing gevonden? Dan kunt u terecht bij de Geschillencommissie. Bekijk de procedure van De Geschillencommissie.
Voorwaarde
Voorwaarde om een klacht in de kunnen dienen is dat de ondernemer is aangesloten bij De Geschillencommissie.
Uw klacht digitaal indienen:
klik op Geschillencommissie en kies Klacht indienen.
Of per post: download het Vragenformulier en stuur het naar de Geschillencommissie, Postbus 90600, 2509 LP Den Haag.
De Oudercommissie van Opvang Krullevaartje
Wie zitten in de ouderraad?
Wanneer en waar vergadert de Raad?
Heeft u een vraag, opmerking of tip? Neem contact met ons op: opvang.krullevaartje@gmail.com. Lijkt het u fijn om plaats te nemen in onze ouderraad dan bent u van harte welkom.